Baví tě organizování akcí a vedení týmu? Lákají tě výzvy a posouvání vlastních hranic? Chceš s námi propojovat dobrovolníky a svět českých neziskovek?
V Tamjdemu už 10 let propojujeme veřejnost a různorodé neziskovky a bez pomoci téměř 100 leaderů našich dobrovolnických akcí by to šlo vážně docela ztuha. Ročně díky nim propojíme 20 neziskovek s více než 200 dobrovolníky. Přidej se do našeho letošního týmu i ty a buď lídr nebo lídryně:)
Zajišťuje, že celá akce proběhne hladce, dohlíží na plnění stanovených cílů a pečuje o skupinu dobrovolníků. Kromě vedení skupiny a koordinace akce na místě je však zapojený ještě před akcí, kdy komunikuje s přihlášenými dobrovolníky i s neziskovkou a pak také po akci, kdy se všemi stranami všechno vyhodnotí.
Není se čeho bát, k ruce má naši koordinátorku, která ho celým procesem provádí a poskytuje mu potřebné materiály a informace. Pokud se na začátek sám necítí na velké úkoly, realizuje akci ve dvojici se zkušeným leaderem, má naši podporu!
Role leadera je krásně pestrá a zároveň zodpovědná - během svého zapojení je střídavě koordinátorem pracovních činností, bavičem, motivátorem skupiny nebo šéfkuchařem, administrátorem dokumentů, či fotografem…
“Jako leader dobrovolnické akce vlastně násobím smysl své práce. Pomůžu neziskovce, s čím je třeba, ale zároveň pomůžu skupině, aby si akci co nejvíce užila a všechno dopadlo tak, jak má. Nejlepší job na světě!” Terka
na vlastní kůži si vyzkoušíš vedení týmu a projektové řízení
Jako leader neplatíš účastnický poplatek, proplácíme ti cestu na místo i zpět a můžeme ti vystavit potvrzení o praxi pro školu.
zažiješ modelovou dobrovolnickou akci na vlastní kůži
Víkendové školení bude od začátku do konce nabité informacemi, ale hlavně aktivitami a příležitostmi vystoupit ze své komfortní zóny, vyzkoušet si vše na vlastní kůži v bezpečném prostředí, než dojde na realizaci tvé vlastní akce.
DATUM A ČAS: 18. - 19. 2. 2023
Školení bude probíhat oba dny cca od 9:00 do 18:00. Podle potřeb účastníků zajistíme i místo k přespání ze soboty na neděli, tak se neváhej přihlásit, ať jsi odkudkoliv.
MÍSTO KONÁNÍ: Praha (místo upřesníme) – přihlas se a a budeme tě o všem informovat! Sledovat můžeš i náš FB a IG
CO S SEBOU: nic speciálního, stačí blok k zapisování poznámek a dobrá nálada
ÚČASTNICKÝ POPLATEK: 1500 Kč
V ceně je strava během obou dnů, tištěné i on-line materiály, v případě potřeby i možnost přespání, ale také 3 další samostatné workshopy a závěrečné setkání (viz níže).
DEADLINE NA PŘIHLÁŠENÍ: 5. 2. 2023, kapacita školení je 10 míst